Սպառողի իրավունքներ



Հարգելի հաճախորդներ,


Դուք կարող եք Ձեր բողոքի հայտը ներկայացնել և դրանց վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալ կամ ծանոթանալ բողոքի հայտի ներքին կանոններին հետևյալ եղանակներով`

• զանգահարելով (+374 11) 27 00 00 հեռախոսահամարով
 գրելով  info@kamurj.am  էլեկտրոնային հասցեին
 առձեռն` Գլխամասային գրասենյակում կամ ցանկացած Մասնաճյուղում
 փոստով` հետևյալ հասցեներով`
 
  «ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի գլխամասային գրասենյակ` ք. Երևան 0033, Կալենցի 11



«ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի, Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության կարգը ներկայացված է կից փաստաթղթերում`«Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության ԿԱՐԳ», «Գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ» և «Ոչ գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ»:

Ձեր պահանջով ընկերությունը Ձեզ կտրամադրի բողոքների ընդունման և քննության կարգի ներքին կանոնները: Նաև տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով (բողոքի հայտը ներկայացնելուց հետո):

 

 

  Ինչ անել, եթե բողոք ունեք PDF

  Ոչ գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ  PDF

  Գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ PDF

  Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության ԿԱՐԳ PDF

 

 

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ


Հաշտարար` Վազգեն Մնացականյան 
Հասցե`ՀՀ, 0010, ք. Երեւան, Մ. Խորենացու փող., 15
«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն 7-րդ հարկ

Հեռ.` (+374 60) 70 11 11
Ֆաքս` (+374 10) 58 24 21 
Էլ. հասցե` info@fsm.am

Վեբ կայք` www.fsm.am

 

Աշխատանքային օրերն են`

Երկուշաբթի - Ուրբաթ, ժամը` 9:00-18:00

Ընդմիջում` 13:00-14:00

Հանգստյան օրեր` շաբաթ, կիրակի