Հաճախորդների իրավունքներ



Հարգելի հաճախորդներ,


Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել և դրանց վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալ կամ ծանոթանալ բողոք-պահանջների ներքին կանոններին, զանգահարելով (374 11) 270000 հեռախոսահամարին կամ գրելով  info@kamurj.am  էլեկտրոնային հասցեին, ինչպես նաև փոստով, հետևյալ հասցեներով`

«Կամուրջ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի գլխամասային գրասենյակ` ք. Երևան 0032, Սեբաստիա 123: 


Մասնաճյուղեր 


Ընկերության աշխատանքային օրերն են` Երկուշաբթի-Ուրբաթ, ժամը` 9:00-18:00, ընդմիջման ժամ՝ 13:00-14:00, հանգստյան օրեր` շաբաթ, կիրակի:

«Կամուրջ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի, Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգը ներկայացված է կից փաստաթղթերում`«Հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության գործընթաց», «Բողոք-պահանջի ներկայացման հայտ» և «Վեճերի լուծման բացատրական ամփոփագիր»:

Ձեր պահանջով ընկերությունը Ձեզ կտրամադրի բողոք-պահանջի ընդունման և քննության ներքին կանոնները: Նաև տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով (բողոք-պահանջը ներկայացնելուց հետո):


Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ
Հաշտարար` Փիրուզ Սարգսյան 
Հասցե`ՀՀ, 0010, ք. Երեւան, Մ. Խորենացու փող., 15
«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն 7-րդ հարկ

հեռ.` (+374 60) 701 111
ֆաքս` (+374 10) 582 421 
էլ. հասցե` info@fsm.amwww.fsm.am

  Ինչ անել, եթե բողոք ունեք PDF

 • Բողոք-պահանջի ներկայացման հայտ PDF

  Ընկերության դեմ հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության

   գործընթաց PDF