Սպառողի իրավունքներ
Դուք կարող եք Ձեր բողոքի հայտը ներկայացնել և դրանց վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալ կամ ծանոթանալ բողոքի հայտի ներքին կանոններին հետևյալ եղանակներով`
• զանգահարելով (+374 11) 27 00 00 հեռախոսահամարով
• գրելով info@kamurj.am էլեկտրոնային հասցեին
• փոստով` հետևյալ հասցեներով`
«ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի գլխամասային գրասենյակ` ք. Երևան 0033, Կալենցի 11
«ԿԱՄՈՒՐՋ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի, Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության կարգը ներկայացված է կից փաստաթղթերում`«Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության ԿԱՐԳ», «Գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ» և «Ոչ գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ»: Ձեր պահանջով ընկերությունը Ձեզ կտրամադրի բողոքների ընդունման և քննության կարգի ներքին կանոնները: Նաև տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով (բողոքի հայտը ներկայացնելուց հետո):
• Ինչ անել, եթե բողոք ունեք PDF • Ոչ գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ PDF • Գույքային բնույթի պահանջով բողոքի ներկայացման հայտ PDF • Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության ԿԱՐԳ PDF
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ
Վեբ կայք` www.fsm.am
Աշխատանքային օրերն են` Երկուշաբթի - Ուրբաթ, ժամը` 9:00-18:00 Ընդմիջում` 13:00-14:00 Հանգստյան օրեր` շաբաթ, կիրակի
|